AANKOMST SCHEVENINGEN 6 AUG 2011, 12:00 UUR

woensdag 23 februari 2011

Martinique - Le Marin

Tja, weinig nieuws onder de zon. We poetsen, klussen en werken hard aan school. We hebben nog niets van het eiland gezien, Marcel is al helemaal tot aan de chandler geweest en ik helemaal bij de boulangerie. Tot zover onze impressie van Martinique. Maar.. er gloort hoop aan de  horizon. De boot is smetteloos, het grootzeil weer als nieuw, alles staat waar het hoort. En morgen verruilen we deze haven voor een heerlijk ankerplekje 'om de hoek'. Zaterdag komt 'juf/zoetwatermatroos' Laura bij ons aan boord voor een welverdiende vakantie. Gezellig! Ook de Wizard is in de haven aangekomen en we hebben er al een leuke borrel met elkaar op zitten. Nu ruimen we de laatste rommel op en gaan heerlijk ergens een Frans hapje eten.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Gijs,je opa en Oma hebben mij een brief gestuurd ,met daarin jou bedankje aan ons.
    Voor de flessen post die wij hadden gevonden aan het Ijsselmeer.Nu maak je een wereld reis, fantastisch, geniet er heel veel van.Al ben je 9 jaar dit blijft altijd bij je.Goede reis Fam. Schilder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schip ahoy!!!

    klinkt goed zoetwatermatroos! Daar doe ik het voor! Nog een dag werken, een dag vliegen en dan zeg ik jullie persoonlijk gedag!
    Ik heb er zin in!!! Tot snel!!!
    xxx juf Lau

    BeantwoordenVerwijderen