AANKOMST SCHEVENINGEN 6 AUG 2011, 12:00 UUR

woensdag 27 oktober 2010

weer onderweg

We zijn weer onderweg. Morgen hopen we aan te komen op "Gran Canaria" in Puerto de Mogan. Op dit moment is de wind even weg gevallen, maar we hopen zoveel mogelijk te zeilen. Bovendien is de motor toe aan een nieuwe slok verse motorolie!
Vandaag hadden we een rustig dagje. Relaxed ontbeten, Paula en de kids aan school, ik deed wat boodschappen en maakte de boot klaar. We hebben geen haast. Het is ca 100 mijl en dat is binnen 24 uur te doen. Dus vertrokken we pas rond 1400 uur. Het weer is prima: 10-15 knopen wind temperatuur ca 25 graden wat wil een mens nog meer. Dus gegroet alle werkenden in NL geniet van de files door het slechte weer ;) wij denken aan jullie!
M.

3 opmerkingen:

  1. Files vallen mee, het is gewoon herfstweer, en Nederland maakt zich klaar voor de feestdagen, en hopelijk weer net zoveel sneeuw als vorig jaar ! Ik heb al zin om een kerstboom uit te zoeken met mijn zoontje...
    Temperaturen bij jullie zijn beduidend hoger, dat zeker.
    Leuk al jullie avonturen te lezen.
    Herfstgroeten van Ron van Gessel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ron,
    Lachen man, Sneeuw! vandaag was het hier 29 graden aan boord! Leuk dat je zo baak reageert :)
    Groetjes aan Femke!
    Marcel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marcel, Paula en kids,

    Ik probeer het nog eens, want daarnet ging er kennelijk wat mis.
    Hoorde net van je ouders Paula dat jij het was op de Moonrise, leuk joh!! Wel het vertrekkers artikel gelezen, maar me dat niet gerealiseerd.
    Veel succes met de oversteek en vooral Fair Winds!Suriname hoor ik veel leuke ervaringen over, vertrekkers uit 2004 zijn er zelfs gaan wonen, althans als dat nog zo is, Petra en Jan Willem Versol, hun website is of was www.witteraaf.info
    Nogmaals hartelijke groet, Lieke en Henny Op de Weegh.
    PS als iik mijn naam er onder zet krijg ik de melding URL bevat ongeldige tekens, niet bij anoniem, dus vandaar

    BeantwoordenVerwijderen