AANKOMST SCHEVENINGEN 6 AUG 2011, 12:00 UUR

zaterdag 30 juli 2011

(Ver)wendagen in Nederland

Vandaag hebben we een Holland-dagje gehouden. Ontbeten met tijgerbrood en witte, zachte puntjes met oude kaas en appelstroop. Daarna heerlijk in Hollandse winkels rondgelopen en en-passant een broodje Hema-worst genuttigd, hmm! Daarna de wedstrijden ringsteken gekeken onder het genot van een harinkje met uitjes en vervolgens met tassen vol bijzondere heerlijkheden van de AH naar de boot teruggelopen. Deze heerlijkheden, voornamelijk door Bram en Gijs uitgezocht, bestonden uit: gewone halfvolle melk, yoghurt, vla, oude kaas, dubbelfris en stroopwafels :) Grappig, hoe gewoon, bijzonder wordt. Ook had ik steeds maar het gevoel dat ik nu snel van alles moest kopen nu deze winkels onder handbereik waren. Pas later realiseerde ik me dat deze winkels er voorlopig gewoon altijd zullen zijn en dat het dus niet uitmaakt of ik de plastic bekers vandaag of volgende week koop, haha. De rest van de dag hebben we de besteed aan het schrobben van het dek, het uitmesten van de koelkast en al een heeeel klein beetje te pakken/verplaatsen van spullen, zodat 't volgende week mee naar huis kan...

Morgen verlaten we Vlissingen en gaan we via het kanaal door Walcheren naar 't Veerse meer. Daar, of in de buurt, zoeken we een mooi ankerplekje op om lekker te relaxen, te zonnen? en misschien zelfs te bbq.'en als het weer een beetje mee werkt.
Verdere planning hebben we niet, we sukkelen rustig aan richting Scheveningen, we willen nog graag zeehondjes en bruinvissen zien maar buiten dat komt 'thuis' nu wel erg dichtbij :)

Groetjes ons



2 opmerkingen:

  1. Hallo Familie,
    Welkom thuis!
    Renée Prins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig dat jullie weer in de buurt zijn!
    Welkom (bijna) thuis!
    Wel jammer dat er geen avonturen meer zijn om over te lezen, waar moet ik nu mijn (werk)dag mee beginnen? De foto's en verhalen zie en hoor ik graag nog een keertje!
    x Pat Aniet Daan en Tim

    BeantwoordenVerwijderen