AANKOMST SCHEVENINGEN 6 AUG 2011, 12:00 UUR

dinsdag 8 maart 2011

Iles des Saintes - Gouadeloupe

Hoera, eindelijk weer internet in de Piratebar, Point a Pitre, Gouadeloupe. Vanochtend hebben we Laura op de taxi gezet richting het koude Nederland. We hebben allemaal enorm genoten van de prachtige eilanden en het bezoek. Heerlijk, om weer bij te kletsen. Hieronder een foto-impressie van de afgelopen dagen. 
Gijs gaat los op z'n nieuwe board!


Een prachtige zonsondergang bij Grand Anse d'Arlets.

Zijn we er al? Ik voel me niet zo lekker!

St. Pierre. De cel waarin 1 persoon de vulkaanuitbarsting overleefde.

Bram schuilt voor een plotseling, heftige regenbui.

Heerlijk bijkomen in het hete zwavelbad!

Wat een uitzicht, zomaar langs de kant van de weg! Het wordt de drakenmond genoemd.

De warme waterval, links
De koude waterval, rechts.

De twee stromen komen beneden samen.
Met spaghetti-Erik door het mangrovebos varen. Wat een wortels!

Het is adembenemend mooi, we worden er helemaal stil van.


Een grote leguaan boven in de boom.

Op Iles des Saints, een houden we een gezellige bbq. met de Wizard, La Luna en Vivente.
















2 opmerkingen:

  1. Lieve allemaal!
    Deze foto's zien er prachtig uit, maar ik moet toch zeggen dat het live nog veel fantastischer was!!!! Vond het helemaal te gek en de watervallen blijven in mijn geheugen gegrift staan! Helemaal toen ik met een voet in het warme en met de andere in het koude water stond, terwijl het begon te regenen en de regenboog te zien was!!! Dat maakte het zeeziek zijn weer helemaal goed!!!!! Haha! Liefs juf Lau

    BeantwoordenVerwijderen
  2. P.s Ik moet de pirates of the caribbean weer kijken om dan te kunnen roepen: kijk daar was ik ook!!
    xxx juf Lau

    BeantwoordenVerwijderen