AANKOMST SCHEVENINGEN 6 AUG 2011, 12:00 UUR

maandag 14 juni 2010

Scheveningen

Afgelopen weekend hebben we de boot van de tijdelijke plek in Delft naar Scheveningen gevaren. Samen met Bram de Noordzee getrotseerd. Na een tocht van totaal ongeveer 7 uur waren we aan in Scheveningen.
Onderweg probeerden we nog een visje te vangen, maar met ca. 6,5 kts gingen we waarschijnlijk veel te hard. We proberen dit opnieuw!
Vandaag is de boot in Scheveningen op de kant gegaan. Hier zullen we de laatste klussen aan de boot uitvoeren. De tuiger komt donderdag de verstaging vervangen. Zelf controleren we nog het roer, brengen nieuwe antifouling aan en maken we nieuwe ramen in de boot. (de kluslijst is nog
veel langer, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen).

Inmiddels hebben we waarschijnlijk een huurder. Nog niet voor de volle periode maar de kop is er af. Een collega heeft plotsklaps haar huis verkocht is is met spoed op zoek naar een tijdelijke woning. Nou daar weten we wel iets op. Ze hebben ons huis bezichtigd en ook zij vinden het een leuk huis.

Inmiddels ben ik klaar met mijn werk. Raar gevoel hoor om niet meer naar mijn werk te hoeven gaan. Omdat ik ook mijn studie op kantoor deed, was ik nogal weinig thuis. Afgelopen nacht is het definitieve concept van de eindscriptie verstuurd, dus als het goed is zit die klus er ook op. Met al deze herwonnen vrijheid, zullen we vanaf nu het logboek beter bijhouden.

groetjes, Marcel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten